2 saknade familjemedlemmar

känns fortfarande som igår.



Någon dag ska tårarna sluta rinna
Men mina minnen av er dom ska aldrig försvinna.
Amanda, med dej alltid allting togs med ro.
I mitt hjärta föralltid du kommer att bo.
Zeb, du var mitt hjärtas stora beskyddare.
Med dej vid min sida kände jag mej så mkt tryggare.
En av er fick iaf bli gammal, medans den andra fick dö alldeles för ungt.
När jag tänker på er känns mitt hjärta verkligen tungt.
Men jag ska i framtiden minnas er med glädje & ett stort leende.
Ni får dock tills dess med mina tårar ha överseende.








Ni var verkligen speciella.
Inte en dag passerar utan att jag tänker på er.


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch det är så trist när man mister ens bästa vän i livet!!



Vi ses till helgen :D

2010-09-25 @ 22:36:44
URL: http://lindasbc.wordpress.com
Postat av: josefin

jag saknar också zeb o amandra.

2010-10-29 @ 17:49:35
URL: http://alwaysjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0