Tjejhelg

så har jag å flickorna då lägenheten för oss själva heela helgen :)
ikväll ska vi tydligen över till anna å käka nå middag nu å i morron blir de nog någon sorts party gissar jag på.

förra helgen var en mkt trevlig lördag då vi alla från garaget firade att Jon fyllt 40!
övaraska honom på garaget å hade party där. tills vi blev upphämtade av en riktig "hollywood limmo".

denna snurrade vi då runt med i stan ett tag å drack champagne

allihopa utan att trängas


sedan käka vi sent på Olivers.
hur gott som helst.
blev kvar där ett tag å sedan tyckte jag kring tolvslaget att de var dags för mej att dra mej hemåt.
jag skulle juh trots allt till skillnad från resten upp å sätta mej i maskin sedan på morron.

helgen före fyllde juh då jag år så de var party då oxå.
firade med tacotårta, hemmafest å Volbeat.
vidare sedan då till Allstar för en goooood Appeltini :)

var även de en lyckad kväll, men ack morronen efter!
Vilken BAKSMÄLLA säger jag bara. huvva

nå nu får vi väl se vad för galenskaper den här helgen bjuder på.
dock känns de just nu som jag bara vill krypa ner i soffan själv med flickorna & en bok.
aja dax att hoppa i duschen iaf.
sedan promenera förbi coop å köpa me nå gott å promenera vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0