mitt i natta

jaha. blev inte mkt speciellt denna kväll inte. kände mej aningen ganska snurrig i huvudet där efter förra inlägget å konstig i kroppen. så kollade tampen som då låg en bit över 38grader.
de blev alltså hemma kväll med flickorna för mej.
sovit någon timme på soffan å nu sitter ja vaken mitt i natten å grubblar över allt man på nått vis alltid grubblar över då man sitter vaken utan nå göra eller någon surra med.

nå nu ska jag nog promenera lite hundar iaf.
dom lär juh säkrt tycka ja e väldigt normal som drar ut dom mittt i natten.
men gissar på att jag lär sova ett tag i morron på morron så då är de bara se till dom är välrastade nu.



hit längtar jag tillbaka.
Mitt Örbyhus.
men de blir allt en tripp ner nu alldeles snart har jag bestämt.
kanske till veckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0