Förkylning

Legat veckan med en helt vansinnig förkylning med äcklig hosta dygnet runt å fruktansvärda kallsvettningar på nätterna.
Nå nu tror ja allt att den som vill till att ge med sej.
eller så e de önsketänkande.

Nå Onsdag kväll fick jag finfrämmande av Michelle med karln John & hunden Nicki.
ett gäng från Älvsbyn.
Lite middag såg jag iaf till att ha iordning tills dess dom kom.
hade en mysig kväll med massa surr å hund bus.

igår kväll var de jag å Jarkko som fick packa oss iväg till Korsträsk å lokalen nära Johns föräldrar som dom hyrt för att fira Michelle som fyllt år under veckan.
Ännu en mkt trevlig kväll.
Jag som chaufför å Jarkko med lätt spetsad glögg.

Men nu ska jag allt klä på mej å fara ut å busa med mina hundar lite så att vi allihop har ro att sova inatt sedan!


Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0