*

precis kommit hem kockat ihop å svalt en gode ordentlig middag efter ett grymt pass på gymmet!
började med 15 på löpbandet i ändå ett lite högre tempo än vanligt. å måste säga, att idag hade jag nog kunna springa hur länge som helst på de dära bandet. efter 15min hade jag varken hunnit bli uttråkad eller ens i närheten lite medtagen. helt sjuk energi. ändå inte tränat på typ 2månader så förväntade mej rena plågan faktiskt.
nå iaf, efter bandet var de ett 1h pass body pump
rumpen stumpen, benen å axlarna kan jag meddela hade inte ett uns kvar att ge då passet var slut.

räknar starkt med en plågsam träningsverk i morron.
happiness

bootcamp i morron!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tjena!!

Vilken härlig semester du har haft!!! Du passade väl på att valla lite på din tripp :)Ha en fortsatt trevlig helg!!

2010-11-27 @ 22:25:48
URL: http://lindasbc.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0