Äntligen !

Fick ett så mkt glädjande samtal igår. Zebs dragsele är återfunnen ! Yes Yes Yes !
Hade helt ärligt gett upp hoppet helt om att någonsin få tillbaka den.
 blev så glad när Krille ringde å sa att han hade den att jag blev tvungen skutta runt lite på trottoaren där i stan.
minst sagt en stor sten som lättat.

nå igår blev de en IKEA tripp igen för att få med sånt som var slut senast.
så nu äntligen börjar allt vara klart i lägenheten.
får vi se hur många månader ja klarar mej innan jag måste göra om allt igen ;P

Nå men nu ska ja allt packa väskan med hundgrejjer å sedan är jag bjuden på lunch av åsa.
träna lite granna blir skööönt.
å sedan ska jag infinna mej på F21 för ett brks & tjänstehunds läger.
anmäld med Viska denna gång.
är juh faktiskt lill stackarna tur att få vara med å göra nå.
åsså blir de väldigt nyttigt för henne som tycker de är väldigt jobbigt med alla hundarna.
eller ja, border collie går juh fint. men alla andra är juh väldigt hemska.
inte särskilt konstigt egentligen men men.
nog ska de bli bättre de oxå.
hoppas innerligt att de kommer vara med någon stor & väldigt lurvig hund i samma grupp som vi.
för där får viska en utmaning!

nå så då vet ni att jag befinner mej på F21 hela helgen från morron till sent på kvällen.
men start nu på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0