-

Känns som jag hunnit med massor mkt idag. å än är inte dagen slut !
Hunnit vara ut med kusin & hundarna på morron, hem å städat lite, sedan hämtat Josefin från skolan åsså har vi haft lite tjejmys här hemma i soffan med massa gott, massa surr å en bra film (som ja btw rekomenderar, den va skitmysig : The Last Song )

Allt namnam är bortstädat å bort diskat, diskberg nå jävulskt blev de.
Josefin är slussad vidare & jag har hunnit ut en sväng till i skogen med busarna.
precis landat hemma i soffan å funderar över sånt där som middag.
men njaa, fortfarande alldeles för mätt.
så ist blir de lite mera soffmys med hundarna & ett nytt avsnitt One Tree Hill

sug på den ni.
så kanske de finns mer energi att göra av med sedan igen.
skulle exempelvis behöva promenera över till andra sidan örnäset & lämna igen den där gps grejjen ja lånade till min biltripp. hur kan ja fortfarande inte ha fått de gjort?

Jag drömde förresten att jag var mitt i ett greys anatomy avsnitt inatt. haha
ja var lixom en i de gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0