orginalschemat

äntligen fått börja i förra veckan på mitt "orginalschema" för sommaren.
05.00-14.00
kanske inte låter trevlig att kliva upp 04.00 men så lätt värt de då man får gå hem tidigare på dagarna ist såhär under sommaren!

i övrigt så har vallningen dragit igång lite mera nu.
var i lördags till Lena Åhl i Boden.
Jilla gick skit men tog sej på slutet.
Lena var dessutom jätte snäll å ställde iordning i fårhuset så jag fick släppa Viska där inne.
hon var jätte duktig. skötte sej så fint så.
några småbus å ville in å nypa lite i fåren men inga sånna där riktiga rusningar som hon gärna har velat göra hos Mariah då hon fått komma in där (kopplad dock med tanke på de dåliga utrymmet & Mariahs "redbull får")
jätte roligt var de iaf & stort tack till Lena.
MERSMAK
måste även säga att hon hade hemskt goda bullar som hon bjöd på då träningen var avklarad.

har fotat en del (kors i taket!)
men måste lyckas hitta igen kabeln till kameran så jag får över bilderna på datorn innan jag kan dela med mej av dom.

men nu är de verkligen dags att hoppa i säng ifall jag ska vara redo att sitta i maskin igen tidigt i morron


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0