huvva duktig

varit å sprungit nu både idag & igår.
fick dessutom med syster yster båda dagarna.
nån sväng på gymmet har hunnits med oxå.
i övrig har veckan varit lång å tung tycker jag.
men nu däremot är de helg!!

i morron ska vi ut med lars-eriks båt allihopa nästan från garaget.
avgång från tankbryggan i stan 11.00
"medtag badkläder & handduk"
hmm känner mej lite tveksam. för inte f*n badar jag då ännu.
men kan hända de vankas bastu å tunna uti börtnäs.
nåja, på kvällen lämnar jag iaf gubbarna åt sitt öde & blir upphämtad av Mr.J så åker vi mot pite å den kära frun.
mera party & ett krogbesök står på schemat.

morsdag på söndag
ska träffa storebror då på förmiddagen å ta oss en promenad med hundarna & en fika.
måste hinna fira mamma en liten stund iaf å sedan är de hopp i säng väldigt tidigt,
typ mitt på dagen,
för sedan 23.00 söndag går ja ut å jobbar natt.
suck de var min lediga helg de.

iaf anmält mej å Mariah till vallhundslägret i örebro helgen före midsommar.
klappat å klart

nu däremot är de dags för mej att hoppa i bilen igen & köra ut till brändön å länsa M's garderob ;)
när man talar om trollen så plingar hon i telefon.

hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0