vart tog min vår vägen?

den som bara försvann å snön började vräka ner på nytt.
suck
nåja, nu är de snart påsk. de innebär att man packar in hundarna (alla 6 ! ) & drar sej upp till stugan.
joda alla 6.
hade lovat att plocka med mej en tredje BC vid namn Lina upp till stugan på torsdag för hon ryms visst inte in i karin & alfs bil. sedan har min kära mor lovat vara hundvakt åt 3st hua huor. dessutom lovade hon att jag skulle hämta dom på torsdag för att ta med dom upp till stugan (?vart kom jag in i bilden där?) japp..
sedan verkar de bara bli jag & Jarkko som åker upp redan torsdag till stugan oxå. resten kommer mest troligt först på fredag (?) hur gick nu de här till? hmm...
borde jag känna mej lite utnyttjad ?

i övrigt händer inte mkt här just nu. sitter hemma med en extra hund även idag.
hundvakt åt kusinens Wilma.

hundliv, javisst !

hade en urmysig "Nina & Theres dag" igår i pite.
mötte upp theres på stan med hundarna klockan 14 & for vidare ut i skogen för lite rapport.
Jilla gick som en klocka som vanligt & Viska fick sej en första provomgång, gick ändå helt ok tycker jag.
hemma i lule var vi flickor inte förräns efter tolvslaget !

tack så mkt frun för en urmysig dag igår


Kommentarer
Postat av: theres

tack nina för en kanon dag :)

2010-04-01 @ 09:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0