solen kom !

å äntligen så fick man ta sej ut på isen å släppa hundarna å mysa lite i solen !
de kändes underbart för själen
lyckades även få med mej kameran ut så man fick en å annan bild. dock känner jag att jag är i väldigt stort behov av en systemkamera. alla dom bästa bilderna blev så suddiga att de bara var å ta bort.
lägger upp vissa av dom suddiga iaf. de får ni leva med ;)
fick iaf sällskap av mimmi å sessan.














hon är väldigt rolig av fota lilla Viska.
mkt mer fotogenisk än vad Jilla är.
men fick juh faktiskt ett å annat ändå på tanten oxå.
så fick ni kanske bilder nu som kompenserar upp all tråkig text som bara varit nu ett tag hära.


Kommentarer
Postat av: Emma & Nova

Jo, det är väl så.. Känns bättre idag iallafall. Har sovit ganka mycket så jag är piggare och så kom ju solen fram och då känns allt mycket lättare. Imorgon tror jag faktiskt att jag är ledig!! :o Jag jobbar dock på allstar i Kväll/natt så jag sover nog ganska länge imorgon men sen tror jag inte jag ska göra något :P Jag kan ju höra av mig imorgon! Och ja jag ser ju att lill-skrutten har blivit stor redan! Gud vad snabbt det gått.. Nu måste jag få träffa henne! Kram

2010-03-04 @ 15:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0