ledig heldag

hur skönt som helst att bara flyta runt en dag helt planlöst.
vaknade på morron å såg att jag var eftersökt av syster.
de betyder då att de var dags för en springtur.
blev en runda på 4km, varav vi sprang som minst 3 av dom.
skönt i kroppen.
känner mej inte längre helt färdig efter att ha varit ut en runda.
konstaterade att min puls faktiskt låg väldigt lågt direkt efter. endast på 120 !
framsteg framsteg. kan alltså börja öka upp motståndet lite.
nästa gång blir de låååång uppförsbacke :) plåga syster lite extra
hur tråkigt de än må vara att spinga så blir de väldigt roligt då man märker resultat så sjuuukt fort.

nu ska jag i sann slappardags anda lägga mej på soffan för en powernap
vädret ute är för tillfället ändå skit. sedan kanske man glider vidare uti någonting.

tänk att jag faktiskt är helt ledig i morron oxå ! wow säger ja bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0