kursa

tjoho så är de dags att dra igång vallningskursen hos marlene idag.
ska gå med Viska nu är tanken.
så kvällen lär väl utvisa om man ska vänta lite till eller ifall man kan börja drilla lite med henne oxå nu då.
annars är ju Jilla oxå med å kan hoppa in som stand in ;)

kollar i tävlingskalendern
fy fan vad jag måste pussla för att få ihop de hära alltså !
alla tvälingarna är juh som då jag verkligen MÅSTE jobba. suck
men anmälde å betalade iaf in till buddbyn i oktober haha!
så får ja gå igenom med mina chefer å se hur resten kan pusslas ihop så de kanske funkar.

helgen firas de i stugan.
då fyller nämnligen kusin anna 30 !
stort grattis.
så nu ska jag dra iväg å handla å fixa med hennes present
samt införskaffa myggmedel inför både helgen å kvällen i fårhagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0