hojoj

nu var de visst ett tag sedan igen.
här har hänt massor.
fått hem klubbens ursnygga nya klubbkläder (väst & jacka)

varit ner till lekeberga gård (utanför örebro) på young handler kurs i vallning
instruktörerna för helgen var karin mattson & jo agnar hansen.
delades in i 2grupper efter hur långt hundarna kommit.
jo agnar var då intruktören för min grupp.
var lite orolig för norskan men när man stod ute på fältet å de bara var en själv han pratade åt så gick de faktiskt bra. många nya synvinklar på träningen å många nya tips.
testat fram hur jag ska få ut mest av träningen med Jilla. nu e ja tävlingssugen må ja säga!

midsommarhelgen kom å den har nu passerat. den tillbringades i stugan med diverse trevliga människor så som syster med karl, barn & sällskap av tutte
mamma med ungarna,
jarkko (såklart) , med sällskap från tomas,
själv drog jag med mej Mariah.
lite bring a friend tema haha.

nu så på onsdag börjar kursen hos marlene som jag tänkte gå med Viska.
känner mej så taggad uti vallningen nu så var de möjligt skulle ja ställa in lite får i vardagsrummet !

nåja, nu ska ja nog ta å städa klart här hemma så de blir lite fint. sedan typ fixa mej nå middag kanske?
bilder från örebro resan kommer senare då jag fått dom överförda av syster som har dom på sin kamera.
tack för lånet :)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Halloj! Vad kul att du hittade till mig :D Jag får tacka för den stora gästligheten att vi fick komma in till er på vinkväll ;P hehe Och tack för grattiset!! Hoppas allt är bra med dig, du verkar iallafall intte ha dött efter den lååånga bilfärden och sen jobb ;)

2010-06-28 @ 19:23:08
URL: http://www.busyborder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0