träningskväll i Ale

så är de då dags för veckan träningskväll.
förra veckan  satte vi oss i bilen å brände upp till kalix.
denna vecka blir de aningens närmare kan man säga.
inte persön som de skulle ha varit. nej i sista minut ändras de till Ale.
skitbra tycker jag :) då får man vara å träna där vi ska tävla nästa vecka tisdag & onsdag.

jobbat klart för idag. hämtat ut ett paket som jag beställt från Lyko.
sedan tog jag mej i kragen å satte mej å slog in födelsedagspresenten åt både syster & Mariah som juh fyller år med bara 4dagars mellanrum nu här i Augustu. 20aug & 24aug.

ska bli skönt å duscha ikväll å se ifall de nya schampoot ja beställt funkar nå bättre.
tigi har bra produkter. men S-factor e fan inte en av dom måste ja säga.
men så nu testar vi en ny tigi då. då alla andra ja testat tidigare varit riktigt bra.
förutom nu s-factor då



dessa är de som fick flytta hem till mej den här gången



avråder starkt från att klicka hem dessa. tvättar å tvättar håret men de blir aldrig rent känns de som.
blir man dock less å bara snör i lite balsam, kliver ur å torkar håret så känns de plötsligt precis lika rent som vin anvädning av andra schampoon. men ändå. inge kul då man står där i duschen å försöker frenetiskt få de att kännas rent. & då har jag ändå inte använt detta då jag haft i typ dust it eller direkt nå mkt andra stylingprodukter som juh kan vara lite problematiska att tvätta ur ordentligt ibland. tvivlar faktiskt på att man får ur just dust it ur håret med detta. balsamet e dock bra ändå. funkar, men inte nå bättre än någe annat kan ja tycka.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

bra då vet jaq att min present är från lyko då :)

2010-07-27 @ 23:11:45
URL: http://cisselijana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0