helnöjd med gårdagen

blev en skitbra kväll igår med alldeles helt lagomt tempo.
lagomt tidigt framme på krogen så de var ingen kö men ändå bra med folk där redan.
träffade en barndomskompis pappa som kände igen mej i baren å surrade på läänge. jätte roligt då ja i princip bodde hos dom långa perioder då jag var yngre å jag faktiskt inte sett honom på över 10år!

å ännu mer nöjd blev jag efter de att jag tagit mej upp till jobbet å inser att de är kanonväder ute idag!
men har en sambo som verkligen inte ville bli väckt idag igen. inge glad på varken mej eller hundarna var han när vi hoppade i sängen av lycka nu här efter jobbet å bara ville ut i solen å göra någonting.
exempelvis åka till syster å äta bakistårta i barnpoolen haha ;)

stort grattis syster & micke som förlovade sej igår !

grattis Mimmi som firade födelsedag igår

& grattis Joanna (vars pappa de var jag träffade igår) som som fyllde 25 igår

nu hörde jag allt Mr.J kliva upp hära. ska lägga undan datorn då å se ifall han kanske är på bättre humör eller ifall jag kanske borde fly fältet fortast möjligt till hemlig ort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0