framåt går de

känns verkligen som att de går framåt både i min träning å vallningen nu.

var igår på gymmet å började med 5km/25min på löpbandet.
körde sedan diverse benövningar. helnöjd jag :)
dock känner man sej inte så söt när man går ut därifrån å de fullkomligt siner om en å de inte finns en torr fläck att hitta på linnet. nåja resultat !
idag blev de uppvärmning 3.5km på bandet å sedan en del mage & axlar.

Träningskväll hos Dalle i tisdags. kändes bra. provocerade att hon skulle gå fel håll men hon skötte sej fint.
måste dock köra hårdare på stoppen.
kurs hos marlene onsdag. första vändan ut kändes faktiskt riktigt bra.
andra vändan trögare. men då vet man iaf att man är å pillar i hjärnan på henne ;)
nu är de dags igen, pratade precis med marlene så ska åka förbi dit en vända å köra lite.
borde verkligen börja lägga in iaf ett stopp med pipan. resten får jag nöta in då ja lyckas lära mej få ut bra andra ljud. 
visselkurs efterlyses !

Viska börjar bli mkt tryggare bland andra hundar nu. gjorde stor skillnad att hon fick följa till Örebro på kursen å ligga med hela dagrna å bara slappna av.
väldigt intresserad av fåren är hon oxå. oj oj oj vad hon flyttar runt rumpan å följer med när hon tittar på då någon vallar ;)
märker stor skillnad på mognaden på henne.
hon har verkligen vuxit nu sista veckan å landat mkt.
börjar kunna hålla focus mer än en halv sekund. haha
lill busen min.



fin flickorna mina


Kommentarer
Postat av: Sandra & Z

VI SAKNAR ER!! Ska kolla upp en helg och se om jag kan komma ch våldgästa er :D KRAAAMAR i massor!!

2010-07-11 @ 22:00:20
URL: http://raaggsockan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0