98 i kön !?!

Ringde precis till försäkringskassan angående en utbetalning dom gjort åt mej i fredags som jag inte har den blekaste vad den är för egentligen.

tror ni man ville trilla av stolen då dom medelar att "just nu är det många som ringer, ditt samtal är placerat i kö. du är nummer 98 i kön"
!!!

nåja fick till slut iaf veta att pengarna var utbelatlda retroaktivt från då ja gick utbildningen förra vintern.
dom ska tydligen ha gett mej för låg ersättning då.
så de blev juh iaf välkomna lappar extra sådär alldeles i rättan tid.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ringde Af för några dagar sedan och då blev jag 107 i kön! Så jag vann. Ringde först en gång och då blev jag 72:a i kön och då slängde jag på luren direkt för att ringa senare då det säkert är mindre.. Men visst! haha blev ju bara mer så det var bara sitta de där 19 minuterna i telefonkö.

2010-01-22 @ 12:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0