2010

så har de nya året börjat. jag startar de med att tvätta & träna lite hund ;) för de tycker jag är en lämplig start.

har ett stycke Milo här på besök oxå sedan igår. OJOJ vilken härlig hund säger jag bara. han är väl inte direkt väldresserad eller så men de går fort förändringen. igår var jag en vante baki kopplet, idag går han lös. sedan att han påminner så fruktansvärt mkt om Zeb gör bara att man måste tycka om honom ännu mer. han t.o.m ylar som Zeb. mamma hade problem hela kvällen igår & kallade honom bara för Zeb sådär av ren reflex.

men nu ska ja dyka ner till tvättstugan & sedan kanske man tar en cykelsväng med hundarna så dom får göra av med lite energi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0