stor dag för Viska..

.. trodde jag ja.
tror lillstumpan har gått å tuffa på sej gode bra på egen hand.
har som tyckt att jag varit lite slarvig med den där ordentliga planerade miljöträningen. men de har visst funkat bra iaf.

idag skulle då jag å Mariah åka buss först till stan härifrån örnäset å knata runt på stan bland allt folk,
sedan skulle vi åka annan buss ut till örarna & hämta bil, köra till skeå å hämta bildelar å lalla runt.

hmm, jo sagt å gjort. men inte alls att Viska som hittils varit rädd för typ ALLT brydde sej de minsta varken i buss eller stadspromenaden eller åka stor dubbeldäckare eller skeå.
allt var bara en jätte rolig lek enligt henne. fast Jilla fick stanna hemma så hon inte skulle ha henne att luta sej mot som hon gör väldigt mkt annars.


nå har iaf kommit på att de börjar vara dags att dra igång lite vallning igen så man kan vara lite redo sedan till tävlingarna i sommar. Delningar står på schemat att träna. sedan då man har så man kan få vara ute å träna så är de nog bäst börja damma av dom där flankerna igen så man får till lite snygga hämt i slutänden.
men suck säger jag bara. är de inte vår snart så man får valla ordentligt !?!
vill vara ute, vill nöta, vill, vill, vill
sen så vill jag lite till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0