simmat

var igår till simmhallen å körde några längder. kändes tråkigt & tungt första 10. sedan när man närmade sej 15 så gick varje längd bara lättare & lättare. på slutet kände jag inte alls att jag borde kliva upp. snarare köra 10 till.

dock var de så j*la mkt folk att de var helt hopplöst att försöka göra sina längder. så då har jag lärt mej att pontusbadet inte är dit man far på kvällen iaf. möjligen att de e bättre på hertsön?

Viska har blivit så stor nu. huvva fort går de henne å växa nu tycker jag. å snabb har hon blivit. snart håller hon sama tempo som jilla. är verkligen inte långt ifrån. skit bara att jag inte fått tillfälle att springa ikapp henne ännu. betyder att ja kommer få använda lina på henne senare & de tycker jag är sååååå jobbigt. är som lite bekväm av mej på de sättet. koppel å linor å sånt som man måste bära med sej är mkt besvärligt enligt mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0