någon bad om råd

ja känner en tjej som precis bad om råd i en väligt tung situation i hennes liv.
hon kände att hon behövde lite fler synvinklar å tankar att basera ett beslut på angående sin äldre hund.
skrev lite om mitt synsätt åt henne vilket några andra efter mej oxå gjorde.
grejen är bara den att folk inte tolererar att dom har olika synsätt & åsikter utan måste börja smutskasta varandra, kalla varandradiverse saker som inkompetent, idiot, lat.
blablabla säger jag bara. var de de stackarn bad om? hjälp med att kasta skit ?
typiskt att folk inte kan tänka längre än vad näsan räcker.
att se till andras behov är tydligen väldigt svårt då de finns chans att få bitcha omkring.

sänder en tanke till S. sthlm är lite långt att komma å stödja in person.
men skickar mina tankar & finns över telefon.
oavsett beslut så finns mitt stöd. för tycker inte av något av de är fel beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0