MorronDamp

bägge mina hundar har denna morron vaknat upp med världens morrondamp !
Viska morrar för fullt med den grövsta stämma som kan komma ur en så liten kropp.
Jilla stampar å smäller med svansen i golvet då hon bråttar ner Viska å lägger en tass över henne så hon inte tar sej någonstans. åsså tar dom sej en runda genom lägenheten..

jag som brukar få mej sånna lugna mornar annars då bägge hundarna faktiskt är lite trögstartade på morron.

så har lillan fått sej en ny favoritplats att härja & sova i.
nämnligen korgen jag har stående i hallen med vantar & mössor i.
man ser precis på henne när man kommer på henne med att härja & inte bara sova i den. för hon har verkligen dom där "matte jag skulle aldrig göra nå dumt" ögonen då.

nåja hon växer & blir bara allt större hela tiden lill busen.

Ikväll ska vi på nån form av skotertävling i måttsund.
Viska ska få följa med å miljöträna lite.
hon tycker juh att allt som låter är så läskigt så tänkte de blir skitfint att vara vid rytande skotrar flera timmar då.
eller hur? man ska ta alla de chanser som ges har ja hört.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0