Irriterande anonyma

tidigare idag skrev jag juh då att jag fått blommor via bud. japp, jätte roligt att han sambon ansträngt sej så pass.

men då är de någon som genast ska vara & skriva:
 "den stora frågan vad har han gjort"
sedan inte ens våga namnge sej utan sätter bara alias nyfiken.
skitsnack att vara nyfiken.

har man inget roligt eller snällt att säga en sån gång då en annan får sin dag gjord ska man fan bara hålla käften.
har man en sån kommentar & inte ens är rak nog att kunna namnge sej så är kommentaren definitivt inte skriven med välvilja utan rent för att vara elak & försöka göra något så fint till något dåligt.

blä för så små människor som "nyfiken"


Kommentarer
Postat av: Moa

sjuk dåligt att inte stå för de.. sen undrar jag bara, berätta han hur han reagera igår natt när han fått veta att jag prata med dig?!?!..

2010-02-14 @ 02:10:14
URL: http://moanystrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!

Man kan ta reda på vem som skriver, via ipnr. sedan går det att blockera dessa. För när man kommenterar ska man stå för det man säger. Ha en bra vecka!!



// Linda

2010-02-16 @ 10:37:11
URL: http://lindasbc.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0