inbrott !!

så knackar de på dörren. står en kille från lulebo där å berättar att vi har haft inbrott i vårat förråd i källaren !
gaah!
går ner å kollar å då är de en jävla röra där inne.
kan tillägga att vi har VÄLDIGT mkt saker i vårt förråd.
alla mina hästgrejer är upp å ner, huller om buller å utrivna.
dom hade tom rivit sönder säckar som vi bara har täcken i å slitit ut. mjuka säckar. vad fan av värde kan de finnas i dom? de vi kan konstatera på rak arm att dom tagit är min nys självuppblåsande säng som jag fick i födelsedags present & högtalare. sadlarna jag har var kvar & desamma med jarkkos dyrare saker.
men blir såååå heeeeligt förbannad. sedan hade vi behövt sängen där nu då vi tänkte oss upp till stugan oxå i morron för att ha nå å sova på.

sedan är de rätt givet att de är någon som bor i huset. för annars tar man sej inte ner i källaren. man behöver nyckel att ta sej in genom porten å sedan nyckel igen för att ta sej ner till källaren.

de är verkligen sånt här som gör att jag inte tycker om att bo i stan såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0