badkarsdag

kände mej inte så fräsch i ryggen idag så bestämde mej för att ta med mej boken jag nämnt tidigare & läsa klart den i badkaret. 3.5 timmar i badet blev de för mej. bara spola i mer varmvatten allteftersom de kallnat ;)

gjorde även ett tappert försök till en promenad tillsammans med mimmi & hundarna.
kan tala om att de som först pratades om en runda runt sjön blev i slutänden en kort sväng runt matstället, mot ssab & tillbaka. de var typ knähögt med snö på alla gångvägar ! helt oplogat !
så den lilla rundan kan jag meddela var minst lika tung som om vi gått runt hela sjön !

även hundarna blev faktiskt lite trötta av de hela måst ja säga, & de säger minsann inte lite de.

nåja, sambon har farit iväg på jobbet nu på kvällen & kommer inte hem förrän mot 4 imorron bitti. själv är jag så snuskigt trött nu att jag med lätthet skulle kunna somna för natten redan nu. men då är väl jag uppe igen då jarkko kommer hem. tänkte mej faktiskt att jag skulle sova lite längre än så iaf..

Pite i morron. 12v vaccinera viska, lite miljöträning på bruks & kanske en sväng på stan med dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0