Härlig Vinter Vallning

som tidigare nämnt var de Vallning å lunch i Ale som stod på schemat idag.
kändes super bra.
med Viska går de verkligen framåt med stora för varje gång.
Jilla hon är som sitt vanliga stabila jag på träning.
men nog är de juh väldigt konstigt att jag aldrig kommer ihåg den där förbannade pipan !
helt hopplös är jag.
nå men tog iaf några fina bilder idag.
Viska framförallt blev de riktigt fina å tydliga bilder på.
jag vill så väldigt mkt ha en bättre kamera !
så tråkigt när man tar bilder som man tror ska bli fina åsså laddar man dom till datorn å inser att dom blev jävligt suddiga iaf.. suck.
nåja njut av dom här iaf ;)



SuperJilla


Mira är på hugget



Å riktigt fina bilder på Viska




.


Kommentarer
Postat av: Theres

Super fina bilder!

2010-12-03 @ 01:17:21
Postat av: Linda

Å vad härligt med vallning... börjar vara länge sedan man var hos några bääään :( Längtar!!!



Ha det bra!!!

2010-12-05 @ 21:02:40
URL: http://lindasbc.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0