rapport & lydnad

hade en urmysig dag med frun igår.
träna lite rapport & lydnad stod på schemat. viska hade landat lite nu sedan hon körde första gången så man såg att hon börjat fatta lite granna. jätte roligt.
så avslutade vi med lite lydnad. theres fick köra Jilla & de gick bra bara jag höll mej utom synhåll.
så jag & viska fick börja med fot positionen på andra sidan hunddagiset ist. Viska är verkligen en hund jag kommer älska att träna med! hon är så fruktansvärt positiv & snabblärd. hon fick till sjukt snygga raka sättanden. nu gäller de bara att matte inte sabbar de hela nu då. ;)

sedan så stannade vi brudar kvar med theres i hennes nya lägenhet. som vanligt fast vi hade en stooor säng så använde vi inte ens halva. haha. vi har som så mysigt så då vi sover ihop.

jo just de. dom ringde från garaget nyss.
jag får kanske börja jobba igen på måndag ! WoooHooo !!

men nu blir de en dusch & sedan promenad, tekopp & surr med grannen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0