brottsoffer jouren

många rosor till brottsoffer jouren.
vart på rättegången mot han som backade på mej i vintras å sedan tyckte att de inte fanns några bevis för de blev inget på hans bil så han stack.
nåja iaf blev kallad dit tidigare för att dom ville gå igenom hur de skulle gå till osv.
å vilken ur gullig tant som jag fick träffa. ingen annan kunde passa bättre på de jobbet än vad hon gjorde !
så hon får dagens ros!

sedan så var juh mitt mål de sista för dagen. hittade iaf 2namn bara på listan över "min" rättsal som jag mkt väl kände till. avvikande från blabla samma som i mitt mål & ett ringa narkotikabrott.
en före detta nära vän & en granne (före detta där oxå)

men nu blir de en desto roligare kväll iaf.
för ikväll ska jag å mrJ göra oss klara å gå på stand up på kulturens hus.
som jag har väntat alltså !
massa komiker som just jag tycker väldigt mkt om. ska blii sååå super!



men måste nämna att jag saknar frugan nu då hon ä bortrest för veckan ;)



detta kallar jag kärlek !
puss på dej gumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0