lilla mamma

min lilla mamma har så ont. hon opererades igår men läkaren kunde inte göra så mkt nytta. de hade gått för lång tid sa han. så ena senan var för trasig. hon kommer aldrig få tillbaka styrkan i armen & hon kommer inte kunna fortsätta sitt jobb. min lilla mamma är så ledsen, jag förstår henne. men jag å syster tänkte åka över till pite å hålla henne lite sällskap nu idag då så kanske hon lyckas tänka på nå annat en stund. hon brukar alltis bli så glad när hon får ha sitt lilla barnbarn nellan i närheten. hon börjar vara så trött min mamma. men de är tungt att veta att kroppen inte fungerar som den ska. då kroppen säger stop så taroxå orken slut..

mina fina mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0