volbeat vs. metallica

jag har kommit på de nu då ja sitter å lyssnar.. volbeat e fanimej nya metallica. samma sound.
å inte klagar jag. ja gillar metallica så trevlig med "ny" grupp med lite samma stil. lite modernare kanske. lite annorlunda texter. men ändå. helt min smak. nice =)

idag kommer de nå folk å ska titta på lägenheten. på dom lät de dessutom som att dom var intresserade av att flytta in typ direkt om de gick.. vilken smäll rakt i ansiktet de kändes som. ska dom komma här å bara knuffa ut mej ur mitt hem. mitt hem där jag trivs. de blev som så kännbart plötsligt att vi ska flytta från byn. lite ångestladdat sådär måst ja säga.

igår hade vi iaf en trevlig dag ihop med grannarna på nordpolen. men vilken besvikelse deras äventyrsbad var alltså ! men relaxen var rätt mysig ändå. avslutade med lite käk på max för att sedan vända hemmåt mot byn.

söndagen å sin sida bjöd på Ronny Eriksson på Nolia. han har varit bättre. men nu var han väl inriktad mer mot den äldre pubiliken vilken faktiskt var mer än majoritet. de var vi 4 under 50 (!) nåja...

nu på fredag ligger de ett litet dilemma faktiskt. Mr.J har sin personalfest på western farm som han chef plötsligt fixat honom ledigt till. men jag har juh hunnit boka upp mej med folk för en ladies night på kalles.. känner mej som lite taskig om jag inte följer till western farm med sambon. fast vill juh inte avboka alla andra heller. såsom grannen, mamma mfl. dilemma dilemma.. sedan tror jag juh dessutom att de blir grymt roligt på kalles på de stället plötsligt förvandlas till en strippklubb ! vad tror ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0