härligt med grannar

speciell är den granne som alltid får för sej att ge igen på min kära sambo (som stod utanför denna grannes dörr en morron å banka som fan för å fråga precis hur bakis hon var) mitt i natten å alltid då jag ska upp å jobba före tuppen.. hmm någon som känner sej träffad kanske?

nå kvällen blev inte alls någon chaufförkväll utan öppnade en smirnoff ice åsså stannade vi alla i byn. gick till byns egna mysiga lilla "inne hak". kommer verkligen att sakna ersnäs när vi flyttar. vill inte härifrån. men de är väl bara inse fakta.

nå hoppas ni alla tänt ett ljus någon gång under helgen för dom ni förlorat genom åren. det är juh faktiskt de som är meningen med en helg som denna iaf. även om jag tycker att många verkar glömma de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0