webbshoppa

helt & hållet livsfarligt ! vem kom på att man bara ska kunna fylla i lite nuffror från kortet & sitta hemma å handla? men lurar dom iaf ordentligt !
haha
mej borde man nog inte ens låta ha ett betalkort
grejjen då ja nätshoppar är juh som oxå att jag låter mej själv spendera mkt mer pengar än om ja går in i en butik på riktigt å handlar. hur kommer de sej? ska ja handla in real life så snålar ja ihop.
jajja roligt har jag iaf då ja sitter & klickan här i min ensamhet
bara inte den där sambon får veta nått så ska de nog kunna fortsätta mitt lilla missbruk haha
för ska jag vara ärlig vet han inte ens om hälften av gångerna ja klickat hem saker, jag är mkt noga med att berätta dom gånger jag kommit "billigt" undan så ifrågasätter han heller aldrig :)

idag var man då som sagt barvakt till lilltjejen. gick bra de. sedan har ja å micke varit å handlat lite nyårsraketer! längtar som ett barn efter 12slaget med alla sina färger & sitt sprakande.
i år ska jag minsann inte missa de som förra året!

nu ska jag däremot besinna mej, stänga ner alla shoppingsidor, ta min medicin & bädda ner mej i soffan med lite yogurt. sedan ska jag hålla tummarna & hoppas hoppas att jag har en fungerande bil i morron!


Kommentarer
Postat av: Moa

När shopping är jävulens påhitt minsann :p och vad är det som har hänt med bilen ? :S

2009-12-28 @ 22:06:44
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0