Lördag me full rulle



bjuder på en riktig sommarbild såhär i vintermörkret. Inte för att jag är emot snön eller vinter. tycker om vintern även med kylan som hör till. men mörkret kan juh ibland kännas lite jobbigt. så en riktig sommarbild med blå himmel å skitiga fötter tänkte jag kunde locka fram ett sånt där extra leende som kan behövas ibland.


så åter till verkligheten. idag ska jag då möta upp The One And Only Mariah efter hon e klar hos frissan. sedan gör vi väl staden lite snabbt, glasbanken, maxi för mitt virke (shark), sedan är de bara hem å göra sej iordning. för Ida har inflyttningsfest i Bensbyn idag. så dit ska jag, men först ska hon Ida bjuda på middag innan festen börjar. hon e kock, så undra va man får för smarrigt?

hittade by the way en bild här från då ja var ut me syster. kände juh knappt igen mej själv ser helt sjukt smal ut i ansiktet.. kändes jätteskumt..

 vad säger ni? inte riktigt jag va?

Kommentarer
Postat av: Moa

Saknar du redan byn så mycket? :) vi får styra nån kväll här ute så du stillar ditt by behov ett tag :p

2009-12-20 @ 10:26:17
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0