Längtar

efter raketerna ! hur mysigt är de inte?
att se, höra & känna lukten av.
inser att de finns många hundar som är väldigt rädda & nyåret tar hårt på dom. brukar få endel "tillbakaslag" av hundägare med rädda hundar då jag uttrycker hur mkt ja fullkomligt ÄLSKAR nyårsraketerna. men jag har faktiskt haft smällrädd hund själv. såpass att jag fått åka iväg där inte sånt existerar. tacka vettja stugan dom åren. men inte har de fått mej sämre inställd till smällandet för de. jag tycker det är helt okey att de smäller mkt en dag per år. sedan är jag väl helt för att begränsa de så man inte smäller från morron till kväll. men barnen vill juh såklart se sina raketer innan deras läggdagstid. å den tiden varierar juh mellan familjer & åldrar. sist men inte minst ska de vara höga böter om man firar av raketer någon annan dag under året innom bostadsområden. helt klart.

nåja jag ska försöka komma ihåg att testa min kamera i morron å se ifall de går att få några fina bilder. om jag inte är alldeles för till mej just då de vill säga.

GOTT NYTT ÅR





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0