Jävla sjuka

är så jävla less nå på att vara sjuk. fortfarande feber. har en sjuhelvetes huvudvärk som kickade in redan igår kväll. tänkte de var att ja druckit dåligt men idag har ja då bälja i mej vatten hela dagen utan att ja lyckats få bort den. jag som tänkte mej mellandagsrea & en sväng till storheden idag. plus storhandla mat å javet it allt ja tänkt mej hinna idag. kan säga att de it blir nå. ja ska bara bädda ner mej i soffan här nu.

å jävla lägenhet att se förjävlig ut oxå !
ligger papper, räkningar, kläder å allt över hela stället. har fått undan all disk åså men resten då? huvva.
flytta, jul & bli sjuk samtidigt är inge sådär jätte toppengrej då man vill ha en lägenhet man kan röra sej i.
nåja, ny dag i morron så då kanske att jag får till de hära då.

nå har fortfarande en till harry potter film orörd på datorn som ja tänkte fippla igång.

å tror ni förresten it att min stämpling tjorvar? nu vill dom ha in massa grejer att komplettera. sånt som jag frågat om från början ifall dom sku ha men då fått svaret att de inte alls behövs ! vilka pengar är de tänkt att jag ska betala räkningarna med då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0